Reševanje reklamacij

Družba SAM d.o.o. Domžale spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo reklamacij potrošnikov na vseh svojih poslovnih enotah. V primeru kakršnihkoli težav v zvezi z nakupom pokličite ali pošljite vašo navadno ali elektronsko pošto v poslovalnico, kjer ste izdelek kupili. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.

Podjetje SAM d.o.o. Domžale priznava kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov sledečega izvajalca:

Izvajalec IRPS*: Evropski center za reševanje sporov
Poslovni naslov: Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana
E-naslov: info@ecdr.si
Telefon: 08 205 65 90
Faks: 01 244 99 95
Kontaktna oseba: Uroš Petohleb

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.